Oh I love them T.T

Assamualaikum&Hai


New Feeds saya dekat facebook penuh dgan ONE DIRECTION. Hihi, I love them. 
Zayn Malik tu weyy. His eyes. Hahaha. Saya paling suka dengar lagu WhatMakeBeautiful&One Thing
Oh damn. Sweet em. Haha senyuman dieorang tengok ah camne! Gilos. Ai cair T.T

Stop talking about them and I love them hehe

Haa, I wanna talking about my lovely friends. Here you are..


Her name Siti Nur Hadifah Mohd Ruhaizi.
I act love her so much like my sister :B Ingat dok lagi post pasal dia nie? Oh lupakan haha. Aku cube ingat kan nie haha.
Baru baru nie kan. Dia boleh pegi MRSM :'> Hmm, warge facebook eh sebek gile ah. Pergh! Ramai em suru die takyoh gi T.T K, ai pun suruh die takyoh gi gok. Yelah, ai sayang dia wey. Hm
So, the result. Die TERPAKSE pegi. Argh,sebek aku kekgi takdok semek nie bakpun. Dahla best gaduh dgan die. Hm. 

Stop talking about her. I am too sad T.T

Okay guys,raye cine nie op. Sy gi kuala lumpur. Oh I miss this city. Lols. Akhirnya boleh gok online dgan Laptop. Selame nie sy online dgan iPad. Oh duder,dok best. Tskk tskk. 

Baru baru nie gok ah. Apiq dgan Aqem yang bertuah sangat sangat tu dapat iPhone4s. Lol,lu ingat wa tak jeles ke? Jeles ah! Wane putih lok tu. Hmm,takpelah. Sy dah ade bb...bb pun okay what? Ahakzx~ 

And and, adik saya pegi Survivor Camp. Argh,mujur ai tak pegi~ Hooreyy ;p haha. I hate camp xceli. Haha, takdok geng dok best ah. Kang best camp dgan tawan tawan haha.

Okaylew,sampai sini je saya membebel ye. Sekian, assmualaikum dan bye.